Tuesday, March 31, 2009

alahai KASUT....~



Bismillahirrahmanirrahim....

Malu!!
Nak dijadikan cerita, hari ni ada test undang-undang. Aku salah seorang candidatenya dan dengan penuh yakin aku melangkah ke IDI(kdai memandu tu) tepat pukul 7.56 pagi. Sampai je sana, aku dan beberapa orang calon lagi disuruh tunggu van buruk tu.ops!! Selepas 10 minit perjalanan, kami pon sampai di IDI centre..pusat memandu+tmpat belajar+dekat dgn JPJ+kursus sume ada..
Aku dah tak sabar nak jawab soalan2 ni,penat baca semalam sampai tertidur..huhu..
Rupa2nya kami di suruh naik balik van, dan dibawa ke tempat khas yang ada computer test tu.
laa...takpe2..

Dah sampai...aku pon duduk dengan machonya atas kerusi(sorang2 je pompuan)..

"...(dia panggil nama aku)..."
"tulis nama atas kertas ni..pastu sain.."
aku tulis la dengan tulisan yang paling comel..

tetiba...

"Shamsul, ni budak you ke? You tengok dia pakai kasut apa?...sandal..
you tengok dia pakai stoking..hmm..
ok.adik tunggu sana dulu.." (cakap dalam nada marah+sinis)

Argh...!malunye...dah la semua laki kat situ..cam mana la aku boleh lupa pakai kasut tadi..
huhu...dek kerana malu, aku cepat2 mesej(tak da kredit nak telefon) abang untuk buat service shoes delivery..hee~ kaulah penyelamatku!!..tq abang!!

Moral of the story: jangan selalu mengelamun
pastikan telefon banyak topup
pakai kasut tutup selalu


2 comments:

Durratul Akhyar said...

geram btoila bc entry ateh ni..kalo adik kt tmpt ateh la kn..mau kene sound dh org tu..stokin pn nk pertikai..haih~ apedaa..

yg ateh ni pn..p pkai sandal plak dh..ateh pkai kasut yg dlm pic tu ke? adik lg best ms p blaja duu..hehe..ada kisah lucu=p

Durratul Akhyar said...

geram btoila bc entry ateh ni..kalo adik kt tmpt ateh la kn..mau kene sound dh org tu..stokin pn nk pertikai..haih~ apedaa..

yg ateh ni pn..p pkai sandal plak dh..ateh pkai kasut yg dlm pic tu ke? adik lg best ms p blaja duu..hehe..ada kisah lucu=p