Monday, September 27, 2010

Celaru

Bismillahirrahmanirrahim..

Memang celaru. Apa yang celaru? Hati aku. Emosi aku. Study aku. Semua dah celaru. Semuanya gara-gara terlalu mengiku mainan syaitan dan emosi aku yang NAK BALIK!! Memang parah. Baru 13 hari dalam UIA, dah rasa macam tak seronok. Seingat aku, paling lama aku pernah duduk UIA adlaah selama sebulan, atau 5 mnggu, itupun masa kat matrik.

Tapi dekat gombak ni, rasa-rasanya, 3 minggu je paling lama. Masuk minggu ketiga tu, otak dah mula tak betul, emosi pon ntah jadi apa. Semua gara-gara kepingin nak tengok muka mak dengan ayah. Kalau ikutkan, balik selalu ni bukannya elok pon, dah la membazir duit, balik rumah tak buat apa pulak tu. Tapi yang bestnya, boleh sembang2 dengan mak! Ngehngeh...

Kenapalah Kelas Leadership ni hari sabtu, kan tak boleh nak balik.huhu.. dah la minggu ni Kteh balik, tak dapat jumpa pon, entah bila nak jumpa..Nak baaalliiik!!! Kelas leadership sampai 23hb Oktober, Exam 30 oktober..Adoyaaiiii..bila nak balik ni...

Dah tak ada mood dah ni..

Ok. Stop. Cukup.

Aku datang sini nak belajar hidup. Belajar ilmu. Belajar segalanya.

Aku ada matlamat kat sini. Cukuplah itu.

Aku ada Allah, kenapa nak sedih-sedih kalau selalu alone? No point!!!!!

Kalau aku berterusan macam ni, macam mana bila dah kerja nanti? or bila dah kahwin nanti?? huhu..tak ke celaru dengan suami. Asyik nak balik kampung je..

OK!!! SAYA TAK NAK BALIK, DAN TAK RASA NAK BALIK PON. SAYA TAK KISAH DUDUK KAT SINI SORANG-SORANG, SAYA SUKA STUDY DEKAT SINI, SAYA SAAAYAANG UIA!!!!

HABIS.

2 comments:

Jamilah Mohd Norddin said...

Ainul,

kalau kami dah balik dah rasa nak balik..

=)

Hihi, memprovok ainul untuk balik..

Tapi tak pe.. Belajar duduk uia lama-lama plak..

Chill!!!

Cik Cumi said...

Jamilah...sudah berjaya melawan rasa tu...alhmadulillah!!!! yey!!