Sunday, July 18, 2010

SEMESTER BARU

Bismillahirrahmanirrahimm


Alhamdulillah..dapat jugak menulis entri kali ni. Walaupun hanya menulis dari cc. Tapi takpelah. Rasa nak menulis, tulislah kan...=)

Semester ni credit hour cuma 15.5 je..jadi tak de lah pack sangat. Aku harap sem ni boleh perform yang terbaik dalam akademik dan society. Memandangkan akademikku jatuh teruk sem lepas, nak tak nak aku kena struggle lah sikit sem ni..

Beberapa perkara yang tidak menyeronokkan:

-wireless tak dapat kat bilik
-aku selalu tak da kawan sem ni. Tak kesah lah kawan bilik ke, kawan rapat ke, semua tak da. Boleh bilang berapa kali aku makan dengan sahabat2. dah terlalu banyak aku makan sorang-sorang.huhu...tapi tak lah sedih pon, cuma macam pelik je, kena jalan pergi mana-mana sorang-sorang..but its not a big matter kan?

k la..aku jadi first presenter untuk subjek sorof..oh tiak..huhu..nak keras dah lidah ni..lama sangat tak cakap arab...

wassalam..

2 comments:

N.I.S.O ^-^ said...

alaa ainull...
nanti kite jalan dgn Ainul selalu ye, makan dgn ainul selalu... huuu
syg ainul! :)

Cik Cumi said...

hehe...tak de ape la intan...
skrang dah biasa...=)

best jugak sebenarnya...huu