Monday, July 26, 2010

PENAT TAPI SERONOK

Bismillahi walhamdulillah...

Dah genap 2 minggu berada di bumi UIAM. Macam-macam dah berlaku, sama ada yangs sedih, seronok, sakit hati, penat, semuanya dah terjadi dalam 2 minggu ni. Dan dalam 2 minggu ni jugak,, aku cuba sedaya upaya memenuhkan masaku dengan aktiviti-aktiviti dan program-program yang aku kira sebagai bekalanku berjumpa Allah kelak. Moga semuanya diterima.

Aku mempunyai minat yang agak mendalam dalam bidang fasilitator. Tidak kisahlah itu program apa pun, yang penting, aku sebagai fasilitatornya! tapi yang paling aku suka, jika da program solat, Al-Quran, dan program tarbiyah.

Kita boleh belajar banyak benda bila kita menyertai program-program. Mungkin kadang-kadang kita tidak sedar yang adik-adik di bawah umur mengajar kita sesuatu yang sangat penting. Mereka tidak pernah berbohong. Perilaku mereka sentiasa mempamerkan apa yang ada di laam hati. sangat mulus dan polos. Ah..aku sangat suka itu..!!

semoga Allah mudahkan aku dengan minatku yang satu ini..

No comments: