Wednesday, August 4, 2010

Bahagia dalam kesibukan

Bismillahi walhamdulillah..

Rindunyaaa kat internet!!huh.. Boleh ke rindu kat internet? macam tak betul je. Tapi itu la yang aku rasa bila hampir seminggu tak cek email and write post. rasa cam ada yang tak lengkap.Huhu..

Rasa puas sangat bila dapat baca paper sket, tengok2 harakahdaily.Bukannya kat uia tak de paper, tapi semuanya BH dan Utusan. mana mungkin dapat baca harakah kat UIA. Memang dah buang tebiat la tu.
Pastu, lagi rasa puas bila dapat baca blog orang2 yang terdekat dengan kita..macam blog jamilah, k.teh, tak kurang jugak blog "faberet " ust hazrizal n ustaz syaari...Rasa legaa..rasa terisi.

Since masuk Gombak ni, tak lah busy pun. Cuma busy dengan gerai MC yang tak berhenti-henti. Habis seminggu, sambung lagi, dan sambung lagi. Memang best jaga gerai! Boleh jumpa macam-macam kerenah orang. Ada yang tengok sekali terus beli, ada yang tanya macam-macam, tapi tak beli pun. Ada pulak yang belek-belek, senyum, belek lagi, then terus jalan je. Macam-macam boleh belajar. ( lagi satu, aku pun memang minat niaga!)

If nak compare semester ni dengan semester lepas, aku rasa lebih bahagia semester ni. Semester ini lebih tersusun, dan aku buat apa yang aku suka dan mahu buat..But sometimes, we have to do the works because we have to...rite?? en..Even aku rasa macam dah hilang seseorang sem, ianya tak mmbuatkan aku tempang dan jatuh. Semuanya Allah dah susun, dan aku amat-amat bersyukur dengan apa yang berlaku.

Apa la sebenarnya poin aku ni. Tulisan pun dah tak teratur sebab lama sangat tinggal.
 Apa-apa je lah. Wassalam.

2 comments:

Jamilah Mohd Norddin said...

"Even aku rasa macam dah hilang seseorang sem, ianya tak mmbuatkan aku tempang dan jatuh. Semuanya Allah dah susun, dan aku amat-amat bersyukur dengan apa yang berlaku."

Ainul... kami pun terasa melihat kehilangan itu.. Apalagi Ainul yang melalui...

hm.... Tapi tentu ALlah dan menyusun yang terbaik

chaiyok!!!!

Cik Cumi said...

Alamak...macam mana ada orag boleh "terlihat" ni..??huhu..

i am trying to make it as a simple matter...but i can't..

Sangat best bila rasa macam ni..Semua perasaan bercampur..dan itu satu 'benda' yang sangat best bila kita tahu perasaan itu datangnya dari Rabb kita..

Subhanallah..