Monday, June 7, 2010

OBSESKAH?





Bismillahirrahmanirrahim...


Pagi ini aku sudah mula rasakan bahananya mengadap laptop terlalu lama. (dahi berkerut manahan sakit kepala). Kepala aku amat berat dan sakit sangat bila bangun subuh tadi. Inilah akibatnya bila mata tak lekang dari skrin laptop. Kesan radiasi dari alat elektronik ini benar-benar telah melemahkan aku pagi ini.huhu...


"Mak, semalam orang main laptop sampai tengah malam.."


"Lepas tu?.." Mak kehairanan dengan ayat penyataan aku.


"Hehe, sekarang dah berdenyut-denyut.." aku mejawab selamba.


"herm, baguihla, kalau itu, tak payah cerita kat mak..main la lagi..mak tak halang" mak jawab dengan senyum.


Macam tu lah ceritanya, mak pun dah tak 'larat' nak larang anak dara dia ni main internet lama sangat. Disebabkan sakit kepala, aku tak jadi masak bihun goreng, lastly, mak yang masak.hoho.. bagus punya anak..


Obseskah aku? Rasanya tak la lama sangat "main internet" pun. Itu pun masa main dah berkurang bila adik-adik aku semua ada kat rumah. Memang berebut-rebut. Tapi sakit kepala ni memang tak boleh nak halang.  Adoi la hai kepala....


Macam mana la agaknya orang yang kerjanya kena mengadap PC 8 jam sehari? Atau orang yang analisis something, sure kena mengadap skrin tu berjam-jam.Kesian dia.hurm..


Ada tak sesiapa kat sini yang SUKA MENGADAP PC BERJAM-JAM, TAPI TAK SAKIT KEPALA? 
(^_~)


ps: entri yang tidak membawa manfaat.

2 comments:

Mario said...

ooo...aku kurang mengadap...so tak bule nak jawab....hehe

Jamilah Mohd Norddin said...

Hm... kalau dah mengadap lama PC tu ginilah jadinya..


:)