Sunday, August 29, 2010

Lailatul Qadar

Bismillahirahmanirrahim...

Baru nak tercari-cari dalil2..
Baru terasa perlu bersedia...
Baru google sana google sini...
Semuanya baru sekarang..

Kenapa? Adakah kau tidak meletakkan ianya di tempat yang teratas dalam kehidupanmu? di manakah prioritinya dalam hayatmu?  Adakah dia sama seperti malam2 yang lain? Oh...ampunkan aku Rabbi...

Aku sedar akan kehadirannya..Dan aku rindu sekali untuk mendapatkannya....Sangat rindu..
Berilah aku peluang Ya Allah...Sampaikanlah rinduku ini padanya..

aku tahu, seharusnya persediaan mesti dibuat sebelum Ramadhan lagi..jika mahu bertemu dengannya...
Walaupun begitu, aku tidak akan putus asa Ya Rabb, aku tahu kasih sayangMu sangat luas, dan Kau akan
mengabulkan doaku..

Terimalah aku sbg tetemuMu Ya Allah..
Terimalah aku..aku rayu..
aku mohon setulus-tulusnya dari hati yang penuh dengan dosa ini...

No comments: