Thursday, August 19, 2010

Malas jumpa orang

Sejak akhir-akhir ni rasa macam tak nak jumpa orang.huhu..Maaf sangat-sangat, kesian kat Jamilah dah banyak kali ajak ifthor. Serius bukan taknak..tapi kenapa entah..no reason..huhu

Tak baik kan? Macam nak memutuskan silaturrahim. Macam buang semua orang dalam hidup. Entahlah, sejak akhir-akhir ni, sensitif sangat dengan orang. Cepat bebenor terasa. Apa yang terasa sangat entah. Hati tu tak berapa besor nak berlapang dada dengan apa yang jadi. Astaghfirullah...

Maybe sebab takut diri terasa lagi, aku pun dah malas nak jumpa orang.huhu..Tambahan pulak lagi, aku bukanlah seorang yang sabar dalam melayan kerenah orang, especially yang manja-manja dan cepat merungut.. Maaf semua...Ya Allah, apa nak jadi ni dengan aku ni. Padahal aku tahu, orang yang bersabar dengan kerenah sahabatnya, dia akn dapat pahala.

Aku cuba tersenyum dan tersenyum bila sth happened. Dan cuba lupakan apa yang dah jadi. Ya, ia memang berhasil! Aku kekal seperti biasa seolah2 tiada apa yang sakit.. dan akhirnya,BOOM!!! meletup.huhu

Peringatan buat Ainul Salasiah, ingatlah, kamu hidup di dunia bukan seorang. Kamu harus jalinkan hubungan baik dengan sahabat2. Jangan egois. Kadang-kadang, untuk membina ukhwah yang baru, kena korbankan perasaan sikit (betulkah??huhu )..

Entah apelah merapu..

Astaghfirullahal azim..

No comments: